Udlån af lokaler Kongerslev Skole

Principper for udlån af lokaler Kongerslev Skole
Skolen ønsker at være et sted for alle og udlåner gerne lokaler uden for undervisningstiden til forskellige aktiviteter, som skal være forenelige med skolens og de danske demokratiske værdier.

Skolens lokaler kan for eksempel udlånes til klassearrangementer, kurser, møder, foreningsaktiviteter og almennyttige formål med videre.

Skolen kan stille lokaler til rådighed til overnatning, hvis det ikke påvirker den daglige drift og undervisning. Der gælder særlige regler for foreninger jævnfør Aalborg Kommunes politik på området.

Udlån af lokaler kan kun foregå ved minimum 14 dages forudgående aftale med skoleleder og/eller tekniske serviceleder.

Den ansvarlige for lån af lokaler, skal være en voksen myndig person, som skal være til stede, som skal sikre sig, at alle deltagere følger gældende regler og retningslinjer, og som ligeledes kan blive gjort erstatningspligtig ved manglende rengøring, oprydning, misbrug og skader.

Skolens lokaler udlånes ikke til forældrearrangementer, hvor der nydes alkohol jævnfør skolens alkoholpolitik.

Godkendt af skolebestyrelsen skoleåret 2023-2024.